Kevserakb Kızlar bu aylarda yaptıranlar kaç doz yaptırdı acaba ya yan etkisi çok oluyor mu emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyordum ama aşı zorlarsa devam edeceğim
yaraliceylanim Kevserakb bexsero bize 5. Ayda başlayaım 3doz nimenrix 1 yaşından sonra başlayalım tek doz denildi. Her bunu doktor değil hemşire ile ayarladık zaten devlete gidiyordan genelde sağlık ocağı ile aşılar anlaşılıyor