talyaninmom Kubok benim en sevdiğim dönem bu aylardı. Gündüz 1.15dk - 1.15dk uyurdu. Sabah 9, akşam 9 denk geliyordu müktü😹
annesininbebisi Yaa bebisleriniz nasıl 3 uyku yapıyor benimki 2 yapsa şükrediyorum o gün 😅 ama akşam erken yatar genelde 8 buçuk gibi, sabah da 6 da kalkıyor ama 🥲 karnı iyice tok olduğu zaman daha iyi uyuduğunu fark ettim 😌
Sessizzzz edakiran ne kadad erken yatursamm da geri kalkıyor salliyorum mama veriyorum yok yani duzelnedi sldim artık