momtobeatlas Kızlar merhaba bir buçuk aylık bebeğim var hem anne sütü hem mama veriyorum yenidoğan döneminde sarılığımız vardı mama desteği verdim şimdi de devam ediyorum 60-80 cc arası veriyorum kafam çok karıştı siz kaç cc verdiniz bu dönemde yazabilir misiniz
cns62033 momtobeatlas 80 hazırla tamamını içiyorsa o kadarla doyuyordur her bebek aynı değil aylık kilosunu tarttıgında belli olur.az verme yazık zaten doktor sana az cok kilosunu yorumlar.ama bebekler ilk 3 ay normalden fazla da içebilir aylık 1 kilo da alabilir sonra azalıyor o.mesela bebekler büyüse de 120 cc de benim gibi takılan cok arkadasım var.7.aya dogru 160-180 e gecebildik.ama basta yenidoğanda 60 sonraki ay 60-70 3.ay 90-100 içti
Oykuu_bebekk Bende bebekten bebeğe değişiyor bu süreç çünkü benim kızım 3 aylık oldu mama ve emzirme şeklinde gidiyorum 60 cc. Anca içiyor 🤷🏻♀️
momtobeatlas Oykuu_bebekk benim bebeğim 30-40 verdiğimde ağlıyor devamını ıstıyor bende 60 cc veriyorum anca o şekilde sakinleşiyor bilemedim birde mamadan sonra 4 saat içerisinde bir kaç kez emziriyorum gerek ağladığında gerek sakinleşmesi için bilemedim doğrumu yanlış mı yapıyorum
momtobeatlas Defnemom24 emziremediğim de dışarıdayken veriyorum bir kaç saat içerisinde 80 ml bi anda içemiyor oda
rachelgreen_ Gamzeli2206 evet benim bebeğim günde 1 max 2 öğün anne sütü alıyor kalanında mama ve 39 günlük en az 90cc içiyor bazen doymuyor 120 bile olduğu oluyor doktor ne kadar isterse ver dedi bebekten bebeğe değiştiği doğru galiba
Gamzeli2206 rachelgreen_ benim bebeğim de aynı şekilde birde 24 saat boyunca toplam kaç ml içiyor anne sütü ve mama bana sanki az içiyor gibi bir günde 600 ml içiyor siz hesapladınız mı erkek bebek kustuğu için az veriyorum yoksa yanlışmı yapıyorum
rachelgreen_ Gamzeli2206 yok hiç hesaplamadım ama şu an düşündüm benimki ondan fazla yiyordur kız bebek
rachelgreen_ Gamzeli2206 benimki de kusuyor ama istiyor da ben de sizin gibi ne yapacağımı bilemedim doktorumuz ne kadar istiyorsa ver fazlasını çıkarsın dedi 🤷♀️