gzdcpn bence yoğun bakımda kalan bebekler ciddi ayrılık kaygısı yaşıyor, hele benim oğluma beş saniye anca dokunabildim direkt gitti ve günlerce kucağıma bile alamadım, bu yüzden eve gelince babası da ben de bol bol kucağımızda uyuttuk, kaybettiğimiz günleri telafi etmek için, bu süreçte aradaki o güven bağı ne kadar sağlam kurulursa gelecek aylarda daha rahat edeceğiz, kucağına alışır deseler bile bana ihtiyaç duyduğunda hemen göğsüme yatırdım çünkü maalesef yoğun bakımda anne kucağı görmeden günler hatta haftalar geçirdi, ama şimdi ben yemek yaparken sakince yatıyor eskisi gibi değil sizin de öyle olacaktır, şimdi onun için de kolay değil sizden çok ayrı kaldı ve size ihtiyacı var🙏🙏