Merhaba Annelerim 5 aylık kızım var anne sütü alıypr sadece tek göğsüm de aşırı tembellik var süt nerdeyse bitti noktasında tek göğsüm de yetmiyor bugün doktor kontrolümüz vardı kızım 1 ayda sadece 200 gram almış mama kullanmamı istedi fakat benim kızım asla mama ve biberon almıyor aşırı inatçı kızım tavsiyeleriniz nelerdir neler yapabilirim biberona alışması için