Miranalim55 Benim oğlumda çok bağlıydı bugün 4. Günümüz çok şükür başardım daha önce kağıt bantla bantladım pis olmuş dedim çıkardı emdi salça sürdüm o da olmadı 4 gün önce gündüz emmek istedi normalde hiç emmez gündüz gece uyku arasında mızlayınca emerdi bende elektrik bandı yapıştırdım çapraz şekilde açamayacağı tarzda ilk önce dedim oğlum artık büyüdün adam oldun süt bitmiş çok acıyo, dedim meme dedi yine sonra açtım gösterdim anne pis olmuş dedi evet oğlum pis olmuş sütler artık evine gitmiş bitti dedim şükür 4 gündür korktuğum gibi olmadı gece meme diye mızlardı söylerdi sadece 2. Gece meme diye uyandı yine göğsümü gösterdim pis dedi salladım uyudu ama aşırı mızlama sı var hep ayağımda uyuyor