kardelen1209 Kizlar bebisimin burnu petekleri actıgimdan beri aşırı tıkanıyo burnubu aciyorum ona ragmen hemen tıkanıyo bu durumu yaşayip hava nemlendirici kullanan var mi evde almayı düsunuyorum hangi marka iyi
Buse34 kardelen1209 merhaba biz memnununuz kullanıyoruz deerma F301 dijital olan yorumlara bakabilirsiniz 2 yıldan beri kullanıyoruz
nesep kardelen1209 bende aynı konuyu açmayı düşünüyordum. Hava nemlendiricisi mi temizleyicisi mi almalıyız acaba bi de
xbebegimx kardelen1209 e bebekten hava nemlendirici almistik icine bir iki damla cold mix damlatiyorm cok ferah oluyor
busmeto amazontuba benim de bebeğim 1 aylık sürekli burnunda mukus oluyo bugün çıkardıysam yarın tekrar oluyor bu hava nemlendiricisi bunu önler mi yoksa mukusların olması normal mi
tamamdanolmuss kardelen1209 robeve 2.5 lt hava nemlendirici arkadaşımın önerisiyle aldım gayet iyi nemlendiriyor eşim de ben de çok rahatladık
ebruegehan tamamdanolmuss bende kiwi Marka hava nemlendirici var . Gayet iş görüyor geçen sene bebeğim yatak odasında bizimle yatıyordu anne yanında yeni doğan olduğu için oraya koymuştum . İş görüyordu. Bu yıl salona kurdum . Hatta yanına bi da bissel marka hava temizleyici de aldım çünkü geçen ay sonu 29 Ekim de hatta eşimden bana ve çocuğa grip virüs bulaştı ve evde bi hava temizleyici olması şart dedim tozlar akarlar en azından biraz olsun rahatlatır. .ondan da çok memnunum .
yasemincanakci Deerma aldım su akıttı konsolumun üstündeydi konsolum kabardi iade ettim, Kiwi marka aldım asiriii memnunum rahat 3 yıl olmuştur daha fazla değilse fazla para vermeye gerek yok 2 oda ortasına koyuyorum 2 odaya da etkisi çok iyi
cennetkusum16 kardelen1209 hava nemlendiricisi daha çok tıkanmaya sebep olur. Odanızın nem düzeyi yüzde kaç baktınız mı hiç ? Hava temizleyicisi almanız gerekiyor.
Myrtle cennetkusum16 kardelen1209 Katiliyorum, odanizda nem kac acaba. Benim nem 50 60. Yine de burnu tikaniyor. Surekli aciyorum burnunu. Sogan vs ise yaramadi. Doktora gittim bogazda da iltihap cikti. Calpol icir dedi doktor. Bu aralar burnu acik tikanmiyor. Kanz nemlendiricim var. Nemi artiriyor da zaten ev nemli. 80 yapiyor bi an da. Bosuna bi heves almisim nem sorunum yokmus ☺️.
Ezeliko Kiwi marka kullanıyorum. Odamızın nem seviyesi %30 lardayken kiwi sayesinde %55lere cıktı. Zaten olması gereken de %40-60 arası. Tavsiye ederim