Kızlar ,tecrubeli arkadaslar spiral taktirmak istiyorum. Gebelik testi ve Koca nin onay vermesi sarti varmis oyle bir duyum aldim. Ama ben Gebe olmadigimdan eminim cunku birliktelik olmadi bu surecte .2 ay aonce dogum yaptim. Acaba kan testi olmadan takarlar mi . Taktiran kisiler bana bu konu da bilgi verebilir mi .