m-ergin1 bebeğim 2 aylık. Doğduğundan beri Emine hanıma muayene oluyoruz. Kendisi çok sıcakkanlı bir doktor. Çocuklara yaklaşımı çok samimi. Sorularımıza içtenlikle cevap veriyor. Kendi iletişim numarasını da paylaşıyor, oradan da her zaman kendisine ulaşabiliyoruz. Aylık kontrollere de çağırıyor, evet.