winchestera Tam 4 ay atağını atlattık biraz düzeliyoruz dedim çığlık çığlığa uykusundan uyanıyor ya diş böyle mi huzursuzluk yapıyor? Gözü kapalı uykusu var ama etini koparıyorum gibi ağlıyor her saat başı
nrynry winchestera ewwt malesef tekrar atGa girecektir biz 6 ay okduk hala ayni uyanior ne zaman günesli günler göreceğiz saşırdım🤣🤣🥳
mbarlasu winchestera Diş döneminde bizde böyleydik diş granürleri biraz hafifletiyor ağrısını gün içinde ara ara ağız mendilini buzluğa koyup verebilirsiniz veya anne sütünü meyve emziklerinde soğutup verebilirsiniz iyi geliyor
winchestera mbarlasu bugün annem farketti bayağı kabarmış sanki alt damağı benimde aklıma diş geldi ama ilk bebeğim emin olamadım o yüzden 4. Aydan sonra normalde de sık uyanıyordu ama mızırdanarak şimdi bildiğiniz çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor🥺
yarenelsa winchestera 5.aydan nefret 🤬 iki haftadır resmen mahvoldum ne gece uyuyor, ne gündüz duruyor. Atak mı diş mi ek gıda kabızlığı mı ne anlamadım hatta idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi diye randevu aldım
winchestera yarenelsa bende yarın rutin kontrolüne gidicem normalde drumuz 5 ayda gelmene gerek yok demişti ama gidicem bir bakalım, henüz ek gıdaya geçmedim anne sütü sadece
mbarlasu winchestera Diştir büyük ihtimalle ağlayarak uyanıyorsa ya diş ya da gazdır. Gaz olduğunu anlarsınız kıvranır sürekli bacaklarını kendine çeker dişte eller ağızda salyalar bire kafada sıcaklık olur
semablgl Bizim bebiş de ayni 5 ci ayında gece birden aglayarak uyanma elini ısırması 3 gündür ateşli surupla düşüyor diş de yok ama neyden oldu bilemedim daha gaz dönemi devam bizdeee 😪
semablgl winchestera diş çıkmasa bile hazırlık oluyrms yani kolay degil küçük mincirlara agrisi sızısı yeri hazırlanıyor ya bide yatmak istemiyor nasil ağlıyor kaldırın beni diye.
mbarlasu winchestera Şu instagramda süslü storyleri görünce diyorum ben mi hata yapıyorum sabaha kadar uyuyor bebeler maşallah neyi eksik yapıyoruz acaba🤣🤣
winchestera mbarlasu yok şükür bebeğim gazlı bir bebek olmadı doğduğundan beri gazını çıkartıyor rahatlıkla o zaman şüphelendiğim gibi diş
winchestera mbarlasu yok ya yalan onların hepsi ben hiç inanmıyorum🤣 instamomların işi gücü harika bir anneyim imajı yaratmak
winchestera mbarlasu meyve emziğine sütü denemiştim ama o zaman böyle değildi erken davrandım biraz galiba tam tutamamıştı yarın tekrar deneyeceğim
mbarlasu winchestera Dimi muhakkak vardır öyle bebişlerde şu sıralar çok çıkıyor karşıma bende düşünüyorum kara kara demek etkileşim için yapıyorlar 🤣
kuzeyselin winchestera tam kaç günlük bebeğiniz bizimkide ellerini yediği kadar başka şeyleri yemiyor elleri daha lezzetli diş kaşıyıcı verdim tutamıyo mu tam sevmedi ne onu atıyo elini yiiyo ikisini birden sokuyor hatta 😃