gktugum valla canim inan ki ben hic boyle zorlanmiuorum alttan iki disi cikicak gibi duruyo beyazlamis yarilmis gibi hatta. Yani cok da anlayamiuorum baktirmiyo da oglum. Yolda olsugunu nasil anlicam hic bilmiyorum. Son bi kac haftadir elleri surekli agzinda. Salya yok kafasi sicak. (Sac kisimlari yani sicak) huysuzluk vs de yok. Dis durumlari ne durumda hic anlamiuorum. Oneride bulunursan cok sevinirim valla 29 unda kontrolumuz var doktora da sormayı dusunuyorum. Sonuc olarak bacim senin durumu bende bilmiuorum dis sancisi mi degil mi. Ama genelde okudugum kadariyla gece uyanmalari oluyomus sanirim