serendipity16 Merhaba bugün omron nebu C101 Essential aldım ama buharı çok az çıkıyor sizinde böyle mi normal mi böyle olması bozuk mu anlamadım el nebu vardı bende ondan daha çok çıkıyordu böyle az çıkınca şaşırdım
Seryy_ serendipity16 bende aynısını kullanıyorum ama hiç öyle bir problem yaşamadım. Düşük derecede mi çalıştırıyorsunuz acaba?
Seryy_ serendipity16 uzun zmandır kullanmıyordum şimdi baktımda doğru diyorsunuz sadece açma kapama tuşu varmış:) ilacı az koyuyor olabilir misiniz çünkü hatırlıyorum buhar fazla çıkıyordu uzaktan tutsam bile yeterli geliyordu
serendipity16 Seryy_ doktorun verdiği ölçülere göre koyuyorum biri 2.5 ml biri 5 ml oluyor şimdi ürünün yorumlarına baktım da az çıkıyor yazmışlar anlamadım bu kadar az çıkınca etkili olur mu emin olamadım