Kızım emzirme boyunca emerken gaz sancıları çekti. Ama asla kolik değildi hiç ağlamıyordu. Emzirmeyi 3 ay önce bıraktım ama yine sürekli bir gaz çıkarma, bazen uykusundan uyanıp ağlama yaşıyor. Normal mi bu durum bilmiyorum. Ya da gaz sorununu çözmek için neler yapabilirim ?