Oğlum 17 aylık. Her saat başı sanki korkmuş gibi çıldırarak uyanıyor. Zaten yanında yatıyorum. Biraz sarılınca ve ya meme verince geri dalıyor. Ama sabaha kadar hep böyle son iki haftadır nerdeyse. Bu durumu yaşayan var mı? Neden acaba dönemsel mıdır?