Kızlar 9. Aya girdik ilk kez 3 numara bebelac mama denedim tadının öyle olduğunu düşünmüştüm içindeki vitaminlerden dolayı ama bugün yeni paket alıp hazırladım mamayı tadı çok güzelmiş tarifinin gelmesinine daha vardı 2025 te bitiyordu bozuk mama mı içirdim çocuğuma ya çok üzgünüm