nbanba 18 aya kadar yürüme bekleniyor. Çoğu bebek 18 ay olmadan yürüyor. Ama hiçbir sorun olmamasına rağmen iki yaşında yürüyenler de var. Aynı zamanda inanılır gibi değil ama dokuz aylık yürüyen afacanlar da var 🐢😅 Büyük oğlum 15 aylık yürüdü, yürüdüğünde doğru düzgün ayakta bile durmuyordu koşuyordu direkt. Şimdi küçüğü 16 aylık ayakta dakikalarca durabiliyor, adımlar atıyor. Bazen sekiz adım atıyor ama hala yürüyor diyemiyorum onun için çünkü bazı günler hiç adım atmıyor, elimden tutmadan yürümesini isteyince sinirleniyor 😅 bu yürüme işine kendileri karar veriyorlar yani.