Merhaba ilk günler göğüs ucum çıkmayınca yara oluştu ve silikon uçla emzirmek durumunda kaldım
20 gün oldu halen bu şekilde devam ediyorum ama ucundaki yara tam iyileşmedi ve emzirirken gerçekten çok acıyor
Bu şekilde yaşayanlar nasıl önlemler aldınız, silikon uca rağmen acımaya devam ediyor muydu?