balinayakafaatanhamsi oğlumda öyle inanın kendince sorunu benim. Elimizden geldiğince imkanlar dahilinde isteklerini yapmaya çalışıyorum. Ağlayarak yaptırmaya çalışınca yapmıyorum. Evde ne varsa toplar dizerdi o davranışı söndü. Şimdi tezgah aşkı başladı 😅 2-3 kez kek yaptık tezgaha dadandı. Sandalyeyi çekip oturuyor. Ben yumurta kırıcsm , ben patateslileri kızartıcam diyor. İsteği kırmamaya çalışıyorum ama tam yemek zamanı buluyor her şeyi. Yetmezmiş gibi çamaşır makinesi mutfakta ocağın yan tarafında 1 yaşındaki oğlum da onunla oynuyor. Tam kafayı yemelil 😂 böyle gülerek söylüyorum ama inanın o anda çok zorlanıyorum eşimde de durmuyor çocuklar 😞