seyma51 Kızlar yarın düğüne gideceğim bebeğimi emziriyorum ama elbise giyeceğim için süt sağdım buzluğa koydum termosuma sıcak su koyup ısıtmayı denedim ama biberon termosa sığmadı. Sütü ısıtıp biberona koysam olur mu ya da alternatif öneriniz var mı
3kedili2bebekli seyma51 düğün salonlarında kantinler oluyor ordan bir kaseye sıcak su koymalarini rica edin ben öyle yaptım hep
Busraata33 seyma51 yanınıza bir kase alabilirsiniz benmari usulü ordan ısıtırsınız sıcak suyu kantindende alabilirsiniz her ihtimale karşı yine de termosunuzda bulunsun 🙂Sütü ısıtıp koymayın.