atlass_momm Merhabalar acil Ankara Bilkent şehir hastanesinde iyi bir çocuk cerrahı önerisi lazım hanımlar 🥺🫣🫠🙏🏻
ENERCII atlass_momm Bilkent’te değil ama hacettepe üniversitesi’nde çok güzel bi doktor var onu önerebilirim. Bebeğimin 3 ameliyatını da o doktor yaptı çok memnun kaldık
Mutlululuk atlass_momm Merhaba benim bebeğimde 2 aylıkken Etlik şehir hastanesinde kasık fıtığı ameliyatı oldu. Doçent de Özgür çağlar neydi. Hemşirelerin takibi de çok iyiydi. Çok memnun kaldık
papatyam2019 atlass_momm Ankara da batıkent Medical parkta bildiğim çok iyi bir çocuk cerrahı var kızımı ameliyat etmisti. Çok iyi ilgili bir doktor. İrfan serdar arda doktorun adı
atlass_momm Bebeğimde inmemiş testis var onun için doktor araştırıyorum bilen varsa iyi bir doktor lütfen yazabilir mii
bebekan atlass_momm merhaba benim oğlumdada inmemiş testis var Berk burgu araştırdığım kadarıyla çok iyi Ankara tıpta , 1 yaşına kadar müdahale edilmiyor zaten Bilkent’te doğum yaptım ordaki cerrahta öyle söyledi ama kim iyi bilmiyorum
atlass_momm bebekan evet bende Berk burgu konuştum fakat o anki durumu göre özele gidemezsem şehir hastanesi içinde iyi bir doktor araştırmak istedim dediğiniz gibi 1 yaşına kadar bekletecekler umarım iner bebeklerimizin 🙏🏻
gamze1806 2 oğlumda inmemiş testis ameleliyati oldu, 8 ekimde doğum yaptım şimdi bu oğlumdada var, basit bir ameliyat, yarim gün tutmuyorlar bile hastahanede, sünnetide yapıyorlar. Korkmayin , rahat olun doktorlar için en basit ameliyat.
atlass_momm gamze1806 çok geçmiş olsun umarım bu oğlunuzda iner ve gerek kalmaz beni buradaki doktorlar korkuttu zor diye ameliyat için o yüzden başka bir doktor arayışına düştüm açıklamanız için teşekkür ederim 🙏🏻
bebekan atlass_momm üniversite hastanesinde yapmıyor mu peki ameliyat ? Fiyat konusunda bir şey dedi mi peki acaba
gamze1806 atlass_momm sizede geçmiş olsun, korkmayın en basit ameliyat. İzi bile kalmadi. Tekrar geçmiş olsun.
ENERCII atlass_momm doktorun ismi Mert Çalış, gerçekten çok ilgili bir doktor isterseniz bi görüşün 🙏☺️
atlass_momm ENERCII bizde inşallah memnun kalırız hatta hiç gerek kalmaz kendiliğinden iner umarım 🙏🏻