ozmennn Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 aylık bugün bizim yatağımızdan düştü ağladı baya kucağımda sakinleştrdim sustu her zamanki hallerine devam etti gülümsedi hatta ama korkuyorum yine de
mysozclk ozmennn kusma gözde kayma var mı bakın düştükten sonra 2 saat bısey yedirmeyin ilk 24 saat onemli demıstı doktor bize 2 saatte bı uyandır bak dedı haline
yldrm12 annebebe3 gözlerde kayma, kusma yoksa sıkıntı olmuyor. Takip edin normalden farklı bi hareketi var mı bakın. Benimki mama sandalyesinden düştü. Bi de doktor düştükten sonra normal rutinine devam ediyorsa korkmayın diyordu
ozmennn annebebe3 bir sorun yok çok şükür. Zaten düştükten sonra ağladı baya ama kucakta sakinleşti hemen. Sonra eski hallerine geri döndü güldü hareket etti falan. 50 cmden düştü sorun yok çok şükür
annebebe3 ozmennn kızımda 60cm lik yüksekten düştü yatağımızdan 12 saati geçti nerdeyse hareketlerde sıkıntı yok uykuya meyilli sadece