Kevserakb zorunlu ve ücretsiz olsa keşke. Ben 2şer doz yaptırdım. 13. Ayda 3. Doz yapılacak. Her iki aşı birbirinden farklı ama menenjitin türevleri. Yani ikisini birden yapıyorlar.
Gerçekten en kötü hastalıklardan biri.
Kaynanamın 2 çocuğu da menenjitten öldü. Beyinde kalıcı yüksek hasar oldu yaşamadılar.
Amcam menenjit geçirmiş çocukken bugün akli dengesi yerinde değil
Kuzenimde geçirdi o da akli dengesini kaybetti
Annem bana ben küçükken aşıları yaptırmış, 3 kere havale geçirdim ve menenjit olmadım.