Kızım sabah 10dan beri hiç uyumadı sürekli mıy mıy ağlıyo ayakta gezdirince birşey yok karnı tok altıda temiz yürüteçtede durmak istemiyo bu gün ilkkez oldu böyle hafif ateşi de var aile hekimine getirdim ateş düşürücü verdi birtek gönderdi beni diş için jel dedim aman aman onu kullanma dedi bide 2günden beri ishali de var sürekli değil ama günde 2kez normal tuvaletini yaptığı saatlerde yapıyo ama ishal şeklinde afedersiniz ama sapsarı birşekilde eline soğuk havuç felan veriyorum dolaptan onunla oynarken sakinleşiyo o ılınınca tekrar aynı bağırmaya başlıyo normal mi bu yoksa tekrar bi çocuk doktoruna getireyimmi çocuk doktoru da 5gün önce gittik birşey demedi diş dönemi olabilir dedi