Hanımlar merhaba 4.5 yasında kreşe giden bir kızım var asla ama asla erken uyumuyo. Yatıyoruz su diyo yatıyoruz babama iyi geceler tekrar yatıyoz çişiö geldi böyle böyle 1 saat geciyor 9 da yattıysak 10 oluyo saat. Artık okadar usandım ki tüm gün gece olacak diye endişe ediyorum. Hic böyle uykusu gelyo cocugun anlam veremiyorum🥲