Kızlar merhaba spiral ile korunuyorum. Regl oldum ama normalden kısa sürdü beş günde bitti (normalde daha uzun ve yoğun oluyorum) ve iki gün sonra tekrar kanamam başladı. Test yaptım ve hayalet çizgi çıktı gittim bi daha test aldım onda çıkmadı. Fotoğrafı ekleyeceğim sizce test mi hatalı yoksa ihtimal var mı? Olmaması için sebep çok ama hayalet çizgi kafamı karıştırdı.