Bebeğim 8 ay 10 günlük. Uyku saatlerini düzenleyemiyorum. Şöyle ki gece kesintisiz uyuyor bazen 4 gibi uyanıp mamasını içip yatıyor hemen. Sabah 10a kadar uyuyor. 1 buçuk saat ayakta durup geri uyuyor. Öğlenleri 2 uyku yapıyor. Ve 2 saat bazen 3 saati bulabiliyor.
Örneğin bu akşam 5.30 uyanıp 6.30da geri uyudu 8e kadar.
Ve şimdi yine uyudu…….
Uyutmamaya çalışsamda kıyameti kopartıyor uyumak istiyor devamlı. Ve bi bakıyorum yerde uyuyakalmış 😭
Bebekleri çok uyuyan var mı böyle