3247 eşim yaoti harika oldu bence.3 kg sütü kaynattik sonra o sütü ben şişelere döktüm 45derece ısıya düşünce .iki yemek kaşığı yoğurdu bir bardağa aldım sonrada içine sütten katıp karıştırdım ardından şişelere döktüm o şişeleri 150dercee de 7dk önceden ısıtılmış fırına koydum fırının ön camına sofra bezi koydum içerisi karanlık olsun diye bu arada şişelerin ağzını kapatmadim sabah kalktim yoğurt taş gibiydi ama ben yine de onları ordan aldım uzerlerine peçete koydum sıkıp dolaba koydum 7-8saat sonra kullandim