kaderalpo nergizeysan ayy kızarmış ekmeğe de süreceksin valla çok da iyi yenilir 🤣🤣 bizim Nevşehir’de bir ata sözü var ben hep onu uygularım “atın ölümü arpadan olsun ” ye gitsin bacım 🤣
Defne51 Tam buğday ekmeğini kızartıp labne üstüne acuka sürüyorum deneyebilirsiniz haftada 2-3 kez yapıyorum 1 ay oldu 4,5 kilo gitti bende sporsuz spor olsaydı daha önce 10 kilo vermişliğim var 1 ayda