yks benimde 2,5 yaşında oğlum var. 1 aydır bende yolluyorum. Günde 4 saat gidiyor. Benimki ortamı sevdi. Gitmek istiyor. Uyanınca gidelim diye tutturuyor. Sizde deneyin severse devam edersiniz. Ne kadar ilgilenip oynasakta çocuk çocukla oynamak istiyor sosyalleşmek istiyor