2 Yaşına yeni girmiş bi kızım var yemek konusunda okadar çok zorlanıyorum ki bazen oluyo çok güzel yiyo bazen oluyo günlerce ağzına bi lokma sokmuyor gelişim geriliği için raporlu mama kullanıyoruz bazı günler sadece mama içiyo çocuğu bu durumda olan anneler ne yapıyorsunuz gerçekten üzülüyorum böyle aç kaldığını görünce