Feyekum Hamileyim oraya randevu alayim diyorum nasıldır ücretleri kaç bilmiyorum nasıl randevu alınıyor bilen var mı bide oraya gitmek istiyorum
Feyekum [silindi] kendimiz mi.secoyiruz hocayı kaçtır ki oradaki.doktorlar iyidir deneyimlidir eski hastane
[silindi] Feyekum Poliklinikte her gittiğinde doktor farklı olur. Birde özel bölümü var. O hocalar ücretli. Hangisini istersen arayıp ücretini öğrenebilirsin.
Feyekum [silindi] yarın normal.numqrasindan arayım.ozeline gelmek istiyorum.diyim.nirmalde etlige gidiyorum.asistan var orda da oradaki de saf saf konuştu uzun beben kafası büyük dedi insanı şüpheye düşürüyorlar
[silindi] Feyekum Kaç haftalıksın. Normalde 19 ve üstünü devlet hastanesi yani üniversite hastanesi kabul etmiyor. Ama özel hocalar kabul edebilir. Arayıp bilgi al canım