Merhaba anneler,
Emziren anneler olarak sütümüzün kesilmemesi ve bebeğe gaz olmaması için yediklerimize kaç ay dikkat etmeliyiz? Kaç aydan sonra artık daha rahatız diyebiliriz. Mercimek,nohut,fasulye hiç yemiyorum 3 aylığınız arada yesem sıkıntı olur mu artık ?