TubaSare bebeğim sarılık geçirdi. 13lerdeydi iki hafta üzerinde olan sarılık için anne sütü sarılığı ya da uzamış sarılık deniliyor ilk iki haftadaki kadar tehlikeli değil ama karaciğerde bı problem olabilcegini işaret ediyor demişti doktorum. Şekerli su vermedim mama vermedim sadcee emzirdim hik dese meme verdim guk dese meme verdim 2 ayda atlattik ama benim dediğim gibi iki haftadan sonraki sariliktan bahsediyorum. Uyku hali olmuyor bayyinlik olmuyor sadece bebeğin yüzünde ve gozunun beyazinsa sarılık oluyor o da 3 aya kadra bazen uzayabiliyor benim bebeğimde 2 ay 3 4 günlük falanken tamemen geçmişti. Şekerli su vermek ne bilim başka diğer şeyler cahilce şeyler bebeğinize şeker yüklemesi yapmayın boş yerel sadece emzirin gerekirse mama verin. Bebek sarılıgi cisle ve kakayla atar me kadar beslerseniz o kadar çiş kaka yapar ve vücudundaki sarılığa neden olan bilrubin atılır. Güzel günlerde büyütün bebeğinizi 🤲🏻