ferahmete her günümüz farklı geçiyor. Sabah erkenciydik bebeklerime kahvaltılarını yaptırıp. 11 de kargoya ve markete uğradık maksat yürüyüş yapmaktı. Eve geçtik oğlum uyudu, kızım oynadı derken , bana açık hava enerjisi gelmiş olacak ki evi bir güzel toparladım çamaşır yıkandı serdim, Katya yerleri süpürdü, banyoları temizledim( temizlik yapabilince motive oluyorum :)) annemle kızkardeşim uğradı 2 saat, yemek yaptım niyetliydim şükür namazlarımı kıldım çocuklarımla güzel ilgilenebildim. Şimdi kahvemi içiyorum bebeler oyalanıyor. Uyku hazırlığına geçecez, herkese iyi akşamlar diliyorum 