Merhaba herkese. Bebeğim göğüs uçlarımı ısırdığı için su topladı ve canım çok acıyor emziremiyorum. Ne yapıcağımı bilmiyorum. 3 tane damla şeklinde kabarcık var içi su dolu.Bi kere daha olmuştu hızlı geçmişti ama bu seferki çok daha büyük ve acı verici. Başına gelen varmı acaba ne yapmalıyım 😢