Sabah 7 uyanıyor akşam 20:30 21:00 uyuyor sabit ama gün içinde hala iki uyku yapmak istiyor çoğu zaman zorluyorum tek uyku olsun diye 12yr kadar bekliyoruz onuda 1 saat en fazla nadir 1buçuk saat uyuyor akşam yine 20:30 a kadar bekletiyorum. Geceleride 3 kere falan uyanıyor. Her uykusunda da Gece uyanışında da sallayarak uyutuyorum bu yüzden belki geceleride sık uyanıyor. Sallamayı bırakmaya çalışıyorum bi yandan zor oluyor. Gündüz uykusu az değil mi sizcede? Daha uzaması için ne yapabilirim veya başka bi önerisi olan var mı