birkadinbiranne Anneler merhaba, benim bebeğim 11 aylık 3-4 adım desteksiz yürüyor sizce ne zaman tam yürür? Sizin nasıl gelişti yürüme süreciniz?
Seryy_ birkadinbiranne biz şuan 23 aylığız ama :) sizin gibi ilk adımlarını attığında 11 aylıktı 3-4 adım atmıştı.
Kbraunvr birkadinbiranne 12 aylıkken adımlara başladı 13 aylıkken seri şekilde devam etti 😂😂19. Aydan sesleniyorum şimdi peşinden koşturuyor koşarak kaçıyor resmen 😂😂
anayimbenn_ Şuan 9 aylığız. 8. Ayında kendi eşyalardan tutunarak yürümeye başladı. Daha tay tay duramıyor. Ben de süreci merak ediyorum. Sizin içinde 2-3 adım geldiyse kendine güvenip hızlandırır süreci zannımca. Darısı başımıza :)
birkadinbiranne anayimbenn_ sizinde yaşına gelmeden yürür bence bizimde o aylarda yeni yeni tutunmalar başlamıştı🥰
Seryy_ birkadinbiranne 12.ayının içinde de adımları devam etti. 13 aylıktı tamamen desteksiz yürümeye başladı.
Aklimideliricem birkadinbiranne Seryy_ benimki de tam böyle oldu 😂 ilk başlarda çok fazla düştü düz taban galiba benimki ya 18aylıkken bile çok düşüyodu şimdi çok düşmüyor 23 aylık olacak
Seryy_ Aklimideliricem tam anlamıyla denge kurana kadar düşüyorlar yaa ☺️ biz koşmaya başladık artık ☺️
birkadinbiranne adaatuna çok tepki vermeden her gün mutlaka yürümesine destek vermemiş gerekiyormuş sanırım..umarım en kısa sürede desteksiz yürürler🥰
Gldekpnci birkadinbiranne evet çünkü oturunca ağlıyordu çok yürümek istiyordu eşimle yere oturup aramızda gel git yaptırıyorduk devamlı şimdi 15 aylık dur durak bilmiyor orası ayrı konu 😀😀😀
Kbraunvr birkadinbiranne Zor kişiye göre değişir ben peşimde gelmesi hoşuma gidiyor elini tutup markete gidiyorum evde gel peşimden deyince gittiğim odaya geliyor telefonum çalınca getiriyor ben uzanıyorum kumanda veriyor 😂😂😂