asmkkx benimde 39+6 da doğdu salı doğdu cumartesi ölçtüler kontrolde 16 çıktı dr önlem amaçlı yatırdı ctesi pazar yattık pazartesi çıkardı 9 a düşmüştü 3 saatte bir getirdiler yanıma emzirdim aralarda mama verdiler hep mavi ışık altındaydı çok şükür bi kere düşerse bi daha yükselmez dedi dr ama ben dediğim gibi eve çıkınca da hep saatte bir emzirdim bazen 40 dkda bir emzirdiğim oluyordu