Kızlar keşfetime çok güzel bardaklar tabaklar vs çıkıyor ve artık evdekilerden sıkıldığım için yenilerini almak istiyorum. Evdekileri ne yapabilirim önerisi olan var mı diğer evime götüreyim desem artık orası da doldu çok fazla var orada çöpe atmaya da kıyamıyorum hiçbir deformesi yok hepsi tam takım 🥲