Busniltos Bebeğim 18 aylık 8 ayından beri sürekli mıncırma hastalığı oldu diyeceğim artık çünkü uykuya geçişlerde aşırı derecede mıncırıyor. Her yerim kırmızıklarla morluklarla dolu. Nasıl bıraktıracağım bilmiyorum. Önerisi olan var mı?
talyaninmom Busniltos benim kızda öyle 😹 şuan 17 aylık, kızmıştım canım acıyor öyle yapma diye. Şimdi çok az, okşuyor artık😹
Tostosun_Annesi14 Busniltos 16 aylık oğlum bizde öyleyiz yeterki çıplak bi ten görsün kollarımı hep yırttı evde birinin ayağı açık olsun hemen gider mıncırır çokta can acıtıyor gece uyurken bile bazen yanımızda yatıyor o halde kolumu arar bulur ve mıncırmaya çalışır bende güzellikle konuşuyorum canımın acıdığını anlatıyorum ama nafile
karimle Busniltos 😂😂benim oglanda 6 aylik yeni şey ögrenmis baş parmagiyla koluma bacagima tekrar tekrar basıyo 😂😂oluyo öyle seyler mincirmayi ögrenmese iyi
yasee01 Busniltos 15 aylik oğlum da böyle özellikle suratıma yapıyor aklınca fıstık yapıyor ama yüzüm parçalanıyor tabii 😂
Busniltos talyaninmom özellikle biseye odaklanmış durumdayken ya fa uykuya geciste.. acıyo diyorum öpüyo. Gene aynı🫨🫨😂
Busniltos Tostosun_Annesi14 güzellikle konusmak yetmıyor artık , sesimi yükseltmiyourm hic ama artk cidden canım acıyor napacagmı sasırdım😂