benim kızım 3.ayından beri gece acıkması hiç olmaz asla uyanmaz sabaha kadar. baslarda bende üzülüyordum uykuya dalıyor aclıgını farketmiyordur diye uyandırıp emziriyordum. doktorumuz yapma uykusunu bolme cocugun dedi. sonra hiç uyandırmadım. suan 5.5aylık hâlâ uyandırmıyorum o acıkınca uyanıyor sabah beni uyandırıyor mutlaka