Sari ve yesil olan renk gayet normal bir renktir. Evham yapmayin bence. Bizim de bazen oyle yesil oluyor ve doktorumuz bunun cok normal oldugunu soyledi. Sari renk ise zaten hep bu renkte kaka yapiyor suan..
Kavga ederek emmesi ise, benim de merak ettigim bir soruydu. Emerken agzindan sutler tastigi zaman yapiyordu bunu. O yuzden sutun tazyikli geldigi ve yutma hiziyla emme hizini tam ayarlayamadigi icin sinirlendigine kanaat getirdim