20 aylığa yakın bebeğim gece uykuları memeye bağlılığı yüzünden berbat durumda o da bende çok perişan olduk yarım saate bir uyanıyor meme için yavaştan sonlandırmak istiyorum ama nasıl bir yol izleyeceğimden emin değilim konuşuyorum onunla hazırlamaya çalışıyorum ama asla oralı olmuyor ağlıyor eski yöntemlerden mi gitsem diyorum bi yandan sizce napmalıyım sizler nasıl sonlandırdınız ve ya nasıl önerirsiniz