Gizemtek okuduğum kitapta neredeyse bütün gününüz bebek uyutmakla geçiypsa doğru yapıuosunuz demektir diyodu 😅 başlarda 1.30 saat bekliyodum başında şimdi bırakıp çıkıyorum 5-20 dakika arası uyuyo ☺️ 1 haftaya kısalır süre ama ninni söylemek yerine ben telefonuma indirmiştim uçak moduna alıp açıyodum arada da piş pişliyodum daha kolay oluyodu 🤓