nyhn Kızlar dolabımda yoğurdum vardı eşimde Jersey sütü görmüş çok övmüşler araştırdım baya iyi bişeye benziyor ama şimdi dolapta yoğurt daha çok var bunu dondurucuya atsak direk bişey olur mu yoğurt bitince onu çıkarıp yapsam daha önce deneyen oldu mu normal inek sütünü attığımız oldu ama bu sütü ilk defa aldık bilmiyorum bilgisi olan acill yardım 😂
Aslininannesi nyhn ben de hep jarsey sütle yoğurt yapıyorum maşallah çok güzel tutuyor ama dondurucuya hiç koymadım 🤷🏻♀️
char nyhn iyice kaynatıp (90 C kadar) oda sıcaklığında sogutulup dolapta 4 dereceye kadar ulaştığında buzluğa atmanız gerek
Winner Dondurucuya konulmaz ki. Tencereye mayalayıp sonra dolaba kaldırın bence. Çorba, ayran, yaparsınız ya da cacık. Çabuk tüketiliyor yoğurt 😊
nyhn alinmom eşime çok övmüşler oğlumuz için diye bahsetmiş ek gıdadaki çocuklar için çok faydalı diyince almış attım valla buzluğa şansımıza
ayseeeciik25 Hiçbirşey olmaz kuzum biz sürekli onu tüketiyoruz bayılıyorum kaynattıktan sonra mutlaka beklet ve üstnde çıkan kaymağı al daha sonra yap yoğurdunu
nyhn Kızlar şans eseri 1 hafta buzdolabında sakladım bugün kaynattım yoğurt yapmak için şükür kesilmedi mayaladim şimdi eğer böyle bişey olursa aklınızda bulunsun kapağı açılmadan 1 hafta dayanıyormus buzdolabindq😂