uykusuzanne993_ evet haklısın şöyle konuşanlara da hasta oluyorum yok kıyamam ağlatma falan arkadaşlar gerçekçi olalım hiçbir anne 7/24 çocuğunun başında bekleyip kucağında gezdiremez bunun tuvaleti duşu temizliği yemeği yemek yemesi var kaldı ki 2 3 çocuklu insanlar var şahsen benim 6 yaşında bir çocuğum daha var ilgilenmem gereken 1. Sınıfa gidiyor dersleri ödevleri oluyor hadi biz dışardan yedik e çocuğuma yemek yapmam gerekiyor temizlik yapmam gerekiyor herşeyi bırakın çamaşır yığınla oluyor ve iki çocuğumlada tek başıma ilgileniyorum diğeride 2 aylık bazen ağlıyor işim elzem değilse asla bırakmam ama her an her saniye kucağımda olması imkansız maalesef yani nedir bu insanlardaki vicdan azabı çektirme durumu anlamıyorum herkes kendisinin çok mükemmel anne olduğunu düşünüyor nedense çok garip