Oglusum26 Oğlum gayet güzel ediyordu 4 saat önce emdi onda da zar zor ama güzel emdi yine şimdi ise hiç emiyor ağlıyor sürekli neden olabilir ?
glygz Oglusum26 meme ye geldiğin de ağlıyorsa kendini ittiriyorsa meme reddi ilk oğlum da yaşamadım şimdiki oğlumda 3,5 aydan beri yaşıyoruz 4 aylık oldu ne illet bir şey umarım meme reddi değildir yaşamazsınız da
glygz Oglusum26 istemediği zaman zorlamayın daha çok sinirleniyorlar değişik pozisyonlarda emzirmeye çalışın kucakta sallayarak yatakta üstüne çömerek gibi yada yatakta yanına uzanarak geçici bir süreç ama insan korkuyor atlatacağız inşallah