gunay2809 Bebeğim tam 4 aylık emme sıklığı ¾ saat oldu sizinde öyle mi geceleri de aynı gündüzde ¾ saattte bir
herenh gunay2809 kaç dk emiyor peki benim bebeğimin emme dk’sı azaldı baya korkuyorum red olacak diye😞
sceylan gunay2809 bizim doktorumuz olması gereken 3-4 saatte bir hatta gece kalkmazsa uyandırma dedi ama ne yazık ki benimki sürekli uyanıyor bu da iyi değil rahatsızlık verir dedi
gunay2809 herenh 10 15 bazen 5 benim ki biberon emzik bilmiyor tek çaresi emmek ama boşaltıyor memeyi senin ne sıklıkta emiyor
herenh gunay2809 2 saatten 3.5, 4 saate çıktı ve aynı dk’lar. Birdenbire oldu anlamadım çok da meme emmeyi seven bir bebek değil. Emzik yok bizde de ama biberon var bu nedenle redden şüpheleniyorum.
gunay2809 herenh yok içini rahat tutt olmaz olursa da biberon değil memeni üstelersin hiç üzülme bizşmde aynı 2 saatten üçe dörder çıktı geceleri de aynı şekil kendim vermeye çalışırsam iki saatte emmiyor ama kendi alırsa çok güzel emiyor kilosu ne kadar
gunay2809 YumukluSucurtaa bende iki sonra kendi üç yaptı bazen dört ama artık çok nadir iki kendi istediği zaman veriyorum
gunay2809 sceylan bende kaldırıyordum çocuk kalkmaya alışıyor kalkıyor ama emmşyor ellememek en güzeli