demetdenizc Çok memnunum,çok sıkıntılı süreçten geçtik ilk eylem bizi gastroenterolojiye gönderdi süt alerjisi var diye Hasan Ali yüksekkaya ve bahar Göktürk e gittik ikisinin de hiç faydası olmadı o alerji mamaları yavrumu mahvetti iki ay lavmanla kaka yapabildi sonra Hasan Koç a gittik alerji olmadığını söyledi ,normal mamaya geçtik her şeyi yoluna koydu,ilk yoğurdu onun yanında verdik, her ay düzenli gidiyoruz,detaylı muayene ediyor,her sorumu yanıtlıyor,çok güzel bilgilendiriyor.ayrıca bazı durumlarda telefondan da yardımcı oluyor whatsapptan