3 aylık bebegimi bugün hem gastroenteroloji hemde immünolojiye götürdüm.deri testi negatif.bagirsak iltihabı çıktı. Gastroenteroloji uzmanı bunun süt alerjisinden olabileceğini söyledi.immunoloji ihtimal dedi.2 hafta sonra tekrar bakicaz.sizlerde alerji sebebiyle boyle bişey yaşayan var mı acaba ?